Ako si vybrať elektróny?

Pred kúpou elektrónov Najdisky a diskov je dobré vedieť, čo jednotlivé parametre disku znamenajú a kde ich môžete nájsť.
Údaje sa v  technickom preukaze nachádzajú vo vnútri na pravej strane hore – riadok 42 Rozmer ráfikov na náprave. Alternatívu Vašich diskov nájdete vo vnútri na pravej strane dole – riadok Ďaľšie úradné záznamy.

car-1149997_1920

Nájdete tam rozmer disku v tvare napr. 6,5Jx15 ET50. Pozor, len na základe tohto údaja nie je možné správne vybrať disk ! Chýbajú Vám dalšie tri parametre ktoré musíte vedieť ak si chcete vybrať disk podľa parametrov. Túto možnosť odporúčame technický zdatným zákazníkom a zároveň im dávame do pozornosti nižšie uvedený podrobný výklad čo všetky parametre disku znamenajú.

car-3046424_1920

V našom obchode Vám ale ponúkame aj jednoduchšiu možnosť výberu diskov a to výhľadávnanie diskov podľa auta. Konfigurátor Vám ponúkne len disky, ktoré sú vhodné ( homologizované) na Vaše auto.

Hliníkové disky sú vo všeobecnosti ľahšie a pevnejšie a ich výrobcovia ponúkajú nespočetné množstvo atraktívnych dizajnov. Okrem toho sa aj jednoduchšie udržiavajú. Jednoduchá údržba je možná vďaka kvalitnému laku a povrchovej úprave diskov.

Ako sa vyrábajú hliníkové disky

Akonáhle je navrhnutý dizajn disku a vypracovaná jeho špecifikácia, počítačový softvér zhotoví prvý 3D model. Potom nasleduje skúška napätia hliníkových diskov. Na 3D modeli disku sa pomocou počítačovej simulácie vytvára zaťaženie a vypočítava sa napätie na jeho tvarovanie. Zmeny disku sú znázornené rôznymi farbami, najväčšie zaťaženie symbolizuje červená farba, oblasti bez zaťaženia sú zelené.

Nakoniec sa formujú ich lúče a nasleduje finálna skúška diskov. Disk sa optimalizuje, čo zaručuje výrobu vysoko kvalitného výrobku.

Výhody, ktoré vám ponúknu elektróny oproti plechovým diskom

Jednou z hlavných výhod hliníkových diskov je ich vzhľad. Okrem toho hliníkové disky na pneumatikách zabezpečujú aj omnoho vyšší komfort pri jazde, než aký by ste mali s plechovými diskami. Pri prejazde na nerovnej vozovke sa totiž pri oceľových diskoch vertikálne vibrácie prenášajú priamo na náboj.