Muži a prichádzajúce problémy v posteli (so slabou erekciou)

Kto s mužov a hlavne tých nad 40 si môže povedať, že v živote nezažili problém so slabou erekciou? Že boli vždy pripravení „ísť na vec“? Občasná únava, nevyrovnanosť a skrátka nechuť niekedy prekvapili každého z nás, ale problém je, ak sa tento stav vyskytuje stále častejšie a dá sa povedať , pravidelnejšie. V takom prípade už asi naozaj môžeme vravieť o erektilnej dysfunkcii.

problém, muž a žena

Čo ju ale spôsobuje? No okrem veku to môže byť pomerne veľa príčin, čo vychádzajú z organických, hormonálnych a psychických faktorov.

 Ak ich však odhalíme včas a vsadíme na zdravší životný štýl, toto riziko dokážeme minimalizovať, a to dokonca aj vtedy, ak prekračujeme hranicu „stredného veku“. Pod vplyvom škodlivých faktorov ale rozhodne slabá erekcia dokáže zastihnúť tiež prekvapivo mladšie ročníky. Vekom sa tu teda zaoberať nebudeme.

 Skôr než na číslo roku narodenia by ste mali pozornosť venovať prirodzeným krokom, čo vás budú udržiavať v dobrej kondícii. A pokiaľ sú u vás problémy so slabou erekciou už na dennom poriadku, ešte vždy je tu generikum Viagra https://lacnegenerika.to/produkty/generikum-viagra5 a rýchla pomoc, čo sa však primárne zaoberá v podstate okamžitým zosilnením erekcie (asi do hodiny). A to vďaka látke sildenafil.

  • Farmaceutické ako aj generické liečivá tohto charakteru nie sú liekmi na posilnenie zdravia a celkovej kondície. Slúžia primárne len na zlepšenie, resp. dosiahnutie silnej erekcie.

cviky, muž, fitness

Rýchle riešenie sme si teda predstavili. Ak ale túžite vynúť sa týmto problém či natrvalo ich odstrániť, skutočne sa oplatí venovať pozornosť vášmu celkovému zdraviu a životospráve. Pod slabú erekciu a problémy v posteli sa podpisuje znížená hladina testosterónu, poškodený srdcovo-cievny systém a nevyrovnaná psychika.

Snažte sa vo vlastnom záujem vyhýbať silným stresovým situáciám, nájdete si viac času na pohodu so svojou partnerkou, jedzte zdravšie a nezabudnite sa pravidelne hýbať, prípadne vykonávať nejaký individuálny šport niekoľko dní v týždni. Základom je tiež pravidelný a zdravý spánok.