Youtube generácia

Ide zväčša o mladú generáciu, ktorá natáča videá rôznych žánrov či už vlogy kde zachytávajú bežne okamžiky ich života, alebo točia akcie na ktorých sa zúčastňujú na základe pozvania od danej firmy.

youtube

Nájdeme tu väčšinou mladých ľudí a ich najväčšia základňa fanúšikov má od 10 do 20 rokov, ide teda prevažne o tínedžerov. Môže sa zdať že ide o ľahkú prácu, kedy len niečo natočíte a zarábate podľa počtu kliknutí na video. Avšak je za tým oveľa viac práce. Video okrem natočenia treba hodiny strihať, fotiť produkty, editovať fotky atď. Vlastne ide o prácu kde trávite hodiny a hodiny za počítačom. Sem tam sa objavíte na akcii, avšak tam opäť pracujete, tým že ju musíte natočiť, opäť nafotiť fotky a napísať text k propagácii.

Dievčatá točia videá najmä o móde, líčení, robia make up tutoriály podľa ktorých sa viete nalíčiť, ďalej hauly kde ukazujú čo si najnovšie ulovili v obchodoch alebo aktuálne tipy na vianočné darčeky. Chlapci okrem vlogov točia ako hrajú hry na počítači, alebo odpovedajú na otázky fanúšikov a ešte populárne sú aj pranky. Okrem toho veľa cestujú takže na väčšine kanálov sa často objavujú i videá z ich ciest.

Keďže fanúšikmi sú hlavne tínedžeri, z týchto mladých ľudí sa stali známe osobnosti ktoré sú spoznávané na ulici a žiadané o podpis či fotku.
Medzi najznámejších spomedzi Slovákov určite patrí Daniel Štrauch známy pod menom Gogo, ktorého pokladáme za jedného z prvých na scéne a určite mu patrí i priečka číslo jeden ktorého počet sledovateľov prekročil jeden a štvrť milióna. Za ním nasleduje Exploited, Moma, Lucypug a iný .

iphone

Okrem natáčania videí väčšina z nich predáva i vlastné produkty ako sú mikiny, tričká, ruksaky diáre a ďalej sa živia i sociálnymi sieťami napríklad Instagramom.
Tak a čo vy, nemáte chuť stať sa Youtuberom? Táto práca nie je limitovaná vekom ani vzdelaním a tak to môže skúsiť naozaj každý.

Publikováno v Web